HTML

pedagógiai akciócsoport

Friss topikok

  • pedamenyusok: Alapítótagok (2), írjatok majd ti is valami kommentet! VAddryka (2008.10.05. 23:45) Üdv..

Linkblog

Eltűnt meglett bejegyzésem

2008.11.03. 11:23 pedamenyusok

Átmeneti üzemzavar - na jó, halál bénaságom...- okán nem lehetett látni a Linuw-os megvilágosodásom, de javítottam a hibát.

Adriennek igaza van, bár én a szünet elején töltöttem hosszú éjszakákat a moodle2 felületével- ilyen a szerelem. Két éjszaka alatt kifüstöl...
De végül sikerült, bár volt bennem némi félelem, mert a négyfős csapatból kettőről azt sem tudom, hogy kicsoda. (persze, bár nem tisztem és vágyam senkit bemártani, ebben hátráltatott az is, hogy az illetők a kaméleon-formátumú megjelenést preferálják, ha infokomm-ról van szó...) És akkor még Niki sem kezdett bele, de nekem meg nem volt netem, szal nem tudtam, hogy ezt most ilyennek gondolja-e ő is, mert ugye a hétvégi állapotot nem tudtam volna módosítani a héten...

Szerencsére elégedett volt vele. Meg én is az vagyok.

(Remélhetőleg a tanárnő is az lesz. Akit megintcsak zaklatnom kell a különfeladatért. Ez kicsit mazochista dolog, mert persze szívesen lemondanék róla, de mégis érdekem, így zaklatáspandaaaaaaaaaaa)

Alább a vizsgaidőszak közeledtét is jelző érzéseim vizuális leképeződése található-látható:

http://alyhazzaa.deviantart.com/art/Panic-72362329

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pedamenyusok.blog.hu/api/trackback/id/tr1747117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása