HTML

pedagógiai akciócsoport

Friss topikok

  • pedamenyusok: Alapítótagok (2), írjatok majd ti is valami kommentet! VAddryka (2008.10.05. 23:45) Üdv..

Linkblog

re:verés

2008.12.09. 22:35 pedamenyusok

Kedves Bálint!

Olvastam a bejegyzésedet! Tök jó rávilágítottál egy mostanság is fontos problémára az iskolában! Úgy gondolom ez a probléma főként hátrányos helyzetű diákokkal teli iskolában van jelen (főként). Talán régen kevesebben is voltak a más nemzetiségűek, de régen is megvolt egy stílusuk, mégse verekedtek a suliban ennyit. Lehet itt nem is hátrányos helyzetű diákokról van szó, csak én gondoltam így. Ez is egyfajta előítélet. Bár most rácáfolok magamra, az előítéletemre, a mi osztályunk, felső tagozaton, ált. iskolában voltak verések, fenyítések, sőt rendszeresen kértek pénzt egy sráctól, és még finoman mondtam, hogy kértek. Ha nem volt napi fejadaguk, kiszórták a táskáját, rúgdosták, ütlegelték. Aztán egyszer csak nagyon megverték, kapott egy jó nagy mokkát a szeme alá, akkor mondjuk már ő is visszaütött, de hát jogosan. A keményebb srácra nem sok hatással volt a figyelmeztetés szóban, írásban. A szülők meg mégkevesebbet sem tehettek. És ráadásul egyikük sem volt sem más nemzetiségű, sem rossz szociális helyzetben, vagy hátrányban.

Azóta a "keményfiú" még keményebb lett, ha jól tudom, tán ütlegelnek ma is (talán még pénzért is), a környezete is hasonló személyiségekből tevődik össze.

Na ez volt az én véleményem, ehhez legalább tudtam valamit szólni!

Ja és még valami, az infó órával kapcsolatban. Nagyon tetszett a múltkori interaktív táblás óra! Nagyon jó kis vonzóereje tud lenni a kisdiákokkal szemben. Hasznos tudna lenni a mai magyar oktatásban, ha tényleg keresettebb lenne kicsit. De az tény, hogy az ára is meghatározza keresettségét.

Esetleg ha van véleményetek nektek is az interaktív tábláról, szívesen vélekedek én is róla még!

Na üdv!

Adri vtam!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pedamenyusok.blog.hu/api/trackback/id/tr48814048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása