HTML

pedagógiai akciócsoport

Friss topikok

  • pedamenyusok: Alapítótagok (2), írjatok majd ti is valami kommentet! VAddryka (2008.10.05. 23:45) Üdv..

Linkblog

2nd life

2008.10.16. 16:17 pedamenyusok

Jelentem, ezúton sikeresen csatlakoztam a Pedamenyusok csapatához, akik voltak olyan jók (és persze pedagógiai érzékkel megáldottak:) és befogadtak.

Mai napi aktualitásunk a Second life program ingyenesen és regisztrációs díjas alapon használható változata (a továbbiakban másra is terelődik még a szó), nekem egészen meglepő élmény. Igaz, én nagyon nem vagyok barátja a mindenféle web-es alkalmazásoknak, kizárólag felhasználó vagyok és kevéssé élvezem a technikát.
Azon gondolkozom- a grafika egyébként átlagos és el tudom képzelni, hogy izgalmas a második élet-, hogy vajon ez mire jó? Miért izgalmas? Mennyire pozitív a felhasználása hosszú távon? Izgalmas pedagógiai- pszichológiai kérdés.

És, hogy ne unatkozzunk (egyébként én tényleg nem, mert érdekes témát kaptam, amúgy is izzik a vérem, ha időre kell valamit csinálni...bár többnyire ennek nem az egyetemen veszem hasznát:P) :
6 lépésben mindent a digitális írástudásról. Saját feladatom a vírusok, kémprogramok, megelőzés, egyebek. Ehhez én tök hülye vagyok, úgyhogy csupa újdonság. Most már pl- elméletben- meg tudok különböztetni egy worm-ot, egy tracking cookie-t, meg egy bootvírust és egy makrovírust, sőt nem kizárt, hogy - megintcsak elméletben- egy spyware-t is.
Ezentúl, ha kedves informatikus barátaim ilyesmiket emlegetnek, legalább néha érezhetem, hogy mintha valami olyasmiről beszélnének, ami nem egy másik világból érkeztek. (Továbbra is fenntartom, hogy Bill Gates egy zombi, vagy űrlény, és így találta ki zseniális programcsomagját, ama híres- nevös garázsban.)

Blanka

PS: az, ha humorizálok- vagy inkább humorizálni próbálok- a kurzus feladatblogján az plusz, vagy mínusz? (mert ha mínusz, azonnal befejezem és konszolidálódom, kedves Tanárnő és kedves befogadó Többiek... de nem bírom levetkezni a blog-stílusomat)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pedamenyusok.blog.hu/api/trackback/id/tr87717248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása