HTML

pedagógiai akciócsoport

Friss topikok

  • pedamenyusok: Alapítótagok (2), írjatok majd ti is valami kommentet! VAddryka (2008.10.05. 23:45) Üdv..

Linkblog

Moodle2

2008.10.29. 16:35 pedamenyusok

Üdvözlettel Mindenkinek!

Megérett az idő, hogy blogbejegyzést írjak, nem mellékesen, nem rég jöttem rá, hogy is kell ezt csinálni!

Mint a cím is jelzi moodle2. Szóval az van hogy péntekre meg kell csinálni a ráruházott feladatot, sehol senki, én meg "félek" egydül belekezdeni. Nem mondok igazat, hisz kiírtam már mi lesz a témánk, csak anyagot kéne gyűjteni hozzá plusz rendezni őket!

Persze telik a szünet is, és megannyi más tanulni való is van. Szal nem a legjobb kedvemben vagyok e napokban. De majdcsak lesz máshogy is! :-)

Amúgy meg nem vagyok az a blogírós típus, ezért nem is tudok ide nagyon mit írni, "csak úgy muszájból"! Lehet ez majd meghozza hozzá e kedvem! :-P

 

Pápuszipá

VAdrika

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pedamenyusok.blog.hu/api/trackback/id/tr72738851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása