HTML

pedagógiai akciócsoport

Friss topikok

  • pedamenyusok: Alapítótagok (2), írjatok majd ti is valami kommentet! VAddryka (2008.10.05. 23:45) Üdv..

Linkblog

Linux. Erre buksz?

2008.10.25. 22:29 pedamenyusok

Tudom, ezzel koppintottam őnagyarckiállításos Geszti Péter 'szevasz, merre laksz?' -jellegű opuszrészletét, de...

Hallottam már azt, hogy Linux, de gőzöm se volt róla, hogy mi az, és tök jól elvoltam ezzel a ténnyel. (Mint említettem volt, én a számítógépről is csak azt tudom, hogy szürke/ fekete doboz és van hozzá monitor) De ez az előadó olyan szinten lelkes volt, meg részletes és árnyalt, hogy el kezdtem gondolkozni azon, hogy nekem is meg kéne osztani a gépemet, főleg a fotosop Linux- verziója miatt, mert imádok dizájnolni, miegymásolni, néha csak a csinálás kedvéért, szóval...

Különben az órát is élveztem- igaz, folyamatosan orrot fújtam, vagy 22 zsepit öltem meg-, ilyeneket írtam fel, hogy ' nincs egységes formavilág', 'I love TUX' és 'design & egyéniség' vagy 'lefele gördülő menü <3'.

Szeretném gondolni, hogy ezen tulajdonságai(m) miatt a Linux az én világom.
(Bár Tux-os kontextusban ennek nincs semmi értelme. Hacsak nem én vagyok a Táncoló talpak énekelni képtelen, ámde táncoslábúja. Csak vele meg az a baj, hogy fijú... )

Blanka

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pedamenyusok.blog.hu/api/trackback/id/tr70731825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása